Saturday 7 January 2012

ombak rindu

hahahahah. i've watch ombak rindu just now.. hmm, okeylaa... rating aku bagi 3 from 5 kot.. truely aku cakap sebab kalau tengok filem TANPA baca dulu dia punye novel mesti best gilerr.. tapi aku dah baca novel ombak rindu since skolah rendah lagi.. masa duk tgk citer tuu rasa cam nak komen semua benda sbb kan bnyk jalan cerita yg di potong.. kan best kalau tengok citer tanpa tau cerita tuu camne.. mesti tengok ngan penuh perasaan sebab nk tau dia punye ending kan... walau ape pun novel is better than film. it's more detail :]

ombak rindu <3
banyak2 part dalam film tuu aku plg suka masa Mila _lisasurihani_ jumpa dengan Izzah _mayakarin_.. masa tuu Mila cakap redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah.. yaa~ that's correct.. aku setuju sangat dgn cakap Mila..

tapi apa pun aku tetap suka 

LEE DONG WOOK!

*tetiba jew kluar pasal korea,, =.=' hehe.. sorry~

 

No comments:

Post a Comment